Výměna a vrácení zboží

JAK MŮŽU ZBOŽÍ VRÁTIT?

Do 14 dnů od obdržení balíčku zašlete zpět kurýrem:

Eliška Krejzová, Lnářská 455/42, 10400 Praha 10.

Případně Zásilkovnou:

Monika Císařová, Zásilkovna Koloniál Zdravá žába, U Starého mlýna 16/10, 10400 Praha 22 Uhříněves, monika@dveduse.cz, tel 602598877.

Do zpětného balíčku prosím přiložte číslo objednávky, důvod vrácení a ČÍSLO ÚČTU, kam máme vrátit částku za vrácený produkt.

Po obdržení zboží vystavujeme dobropis a následně odešleme čásku za produkt zpět na uvedený účet do dvou týdnů. 

 

JAK MŮŽU ZBOŽÍ VYMĚNIT?

Pokud vám produkt nevyhovuje velikostí, není problém ho vyměnit. Zkontrolujte prosím nejdříve, zda vaši požadovanou novou velikost máme skladem.

Nevyhovující zboží je třeba VRÁTIT (viz předchozí instrukce "Jak můžu zboží vrátit?") a my vám zašleme peníze zpět.

Zároveň prosím vytvořte novou objednávku na vaši požadovanou velikost.

 

JAK PŘI VÝMĚNĚ ZBOŽÍ NEPŘIJÍT O SLEVU V PŘÍPADĚ, ŽE JE V PRVNÍ OBJEDNÁVCE UPLATNĚNA?

V případě uplatnění slevy v první objednávce prosím u druhé (výměnné) objednávky zvolte platbu převodem, dejte mi prosím vědět a já vám slevu nastavím a pošlu upravenou objednávku.